Güral Haberler Bocuse d’Or Dünya Finali, Güral Porselen Ana Sponsorluğunda Gerçekleştirildi.
Bocuse d’Or Dünya Finali, Güral Porselen Ana Sponsorluğunda Gerçekleştirildi.
Eurexpo’da düzenlenen Bocuse d’Or’un dünya finali 19-23 Ocak tarihleri arasında Fransa’da gerçekleştirildi. Dünyanın en iyi gastronomi yarışmasının Tableware Ana Sponsoru ise Güral Porselen oldu. Ziyaretçiler Fransa’dan bölgesel ürünler, İtalyan lezzetleri ve daha birçok stantta 4.000 katılımcı ve ürünlerini sunan markaları ziyaret etti. Küresel erişime sahip bir mutfak etkinliği olan Sirha Lyon, gıdadaki ana dinamikleri ve güncel trendleri desteklemeyi amaçlıyor.Eurexpo’da düzenlenen Bocuse d’Or’un dünya finali 19-23 Ocak tarihleri arasında Fransa’da gerçekleştirildi. Dünyanın en iyi gastronomi yarışmasının Tableware Ana Sponsoru ise Güral Porselen oldu. Ziyaretçiler Fransa’dan bölgesel ürünler, İtalyan lezzetleri ve daha birçok stantta 4.000 katılımcı ve ürünlerini sunan markaları ziyaret etti. Küresel erişime sahip bir mutfak etkinliği olan Sirha Lyon, gıdadaki ana dinamikleri ve güncel trendleri desteklemeyi amaçlıyor.
Bocuse d’Or’un dünya finalinde Güral Porselen adına Sözen Group CEO’su Gökmen Sözen’e konuşan Harika Güral, “Son 20 senedir masaüstü porselen bölümünün sponsoru Alman Villeroy & Boch’tu. Bu sene ayrıldı, onun yerine bir Türk firması olarak Güral Porselen sponsor oldu. Biraz önce yarışmayı beraber izledik. Şeflerin kullandığı porselenlerin hepsi Güral Porselen. Bu sene yarışmaya Türkler damgasını vurdu diyebiliriz. Bütün ülkelerin yarışmacıları belli bir süre Güral Porselen ürünlerine baktılar. Tabakları incelediler. Ürünlerimizi nasıl daha iyi gösterebiliriz diye bizim tabaklarımızla çalıştılar. Bu çok üst düzey bir yarışma. Dünyanın en iyi şefleri burada. En iyi öğrencileri, şef adayları, satın almacılar, mekân sahipleri, otel sahipleri, restoran sahipleri… Bunları takip eden milyonlarca insan var. Bunların hepsi Fransız değil. Türkiye’den var, Almanya’dan, Japonya’dan… Mesela pastanenin üçüncüsü İtalya, ikincisi Fransa, birincisi Japonya’yaydı. Biz onu da izledik. Fransa’ya geliyorsunuz, tatlının başkenti. Japonlar pastacılıkta birinci oldular. Bu çok önemli bir şey. Bir Türk firması olarak biz neden bir Alman, Fransız, İtalyan firmasının yaptığını yapamayalım? Ben inanıyorum ki Türkiye’deki birçok firma, dünya çapında başarı göstermeye uygun kalifikasyonlara sahip. İhtiyacımız olan tek şey kendimize inanmak, emin adımlarla ilerlemek. Burada sponsor olmak bir hayaldi. Umarım gelecek senelerde de Bocuse d’Or’da ve bunun gibi ülkemizi temsil edeceğimiz uluslararası arenalarda yine hep beraber oluruz.” diyerek duygu ve düşüncelerini dile getirdi.
kaynak : https://foodinlife.com/bocuse-dor-dunya-finali-gural-porselen-tableware-ana-sponsorlugunda-gerceklestirildi/